MARKKINOINTI

DIGIMARKKINOINTI

Hyvä digimarkkinointi on pitkäjänteistä ja parhaillaan se on kustannustehokasta. Nykyään myös somemarkkinointi on noussut merkittävään asemaan. Tarjoamme monentasoisia ratkaisuja, joissa ohjaamme ja sparraamme tai vaihtoehtoisesti toteutamme kaiken puolestasi.

Teemme tarvittaessa jopa markkinointitutkimuksen, joka antaa tietoa, millaisilla hakusanoilla asiakkaat hakevat palveluita/tuotteita. Sen pohjalta kotisivujen sisältö voidaan rakentaa palvelemaan mahdollisimman tehokkaasti yrityksen liiketoiminnan tavoitteita.

Kiinnostuitko saamaan tarjouksen digimarkkinoinnista? Lähetä meille puhelinnumerosi, niin soitamme sinulle ja kartoitamme toiveesi.

GOOGLE-MARKKINOINTI

Tuntuuko että verkkosivusi eivät löydy riittävän hyvin hakukoneista tai pohditko tavoitatko verkkosivuillasi potentiaalisimmat asiakkaat? Kun haluat varmistaa, että asiakkaasi löytävät tuotteesi tai palvelusi, tarjoamme avuksesi tämän päivän tehokkaat markkinointitavat Google Ads mainonnan ja hakukoneoptimoinnin.

Google Ads mainonta ja hakukoneoptimointi vaativat teknistä osaamista ja parhaimmillaan ne ovat toisiaan täydentäviä toimenpiteitä. Google Ads mainonta tuottaa nopeita tuloksia, kun taas hakukoneoptimointi tuottaa tuloksia pitkällä aikavälillä tarkasteltuna.

Toteutamme Google Ads mainonnan siten, että saavutat helposti ja nopeasti paremman näkyvyyden hakukoneissa. Voimme lisäksi säädellä hakutulosta optimoinnin avulla jolloin, pitkällä aikavälillä mainonnan tehokkuus paranee. Räätälöimme sopivan markkinointikampanjan aina asiakaskohtaisesti.

GOOGLE PALVELUT

Google My Business

Yrityksen perustietojen lisääminen Google My Business -palveluun mahdollistaa yrityksen yhteystietojen näkymisen Googlen hauissa.

Google Analytics 4

Google Analytics 4 kerää mm. tietoa verkkosivuston kävijämääristä ja kauanko kävijät viihtyvät sivustolla.

Google Search Console

Google Search Console näyttää puolestaan Googlen keräämiä tietoja hakusanoista, joilla kävijät verkkosivuille tulevat.

Google Ads

Google Ads on maksullista Google mainontaa. Mainokset näkyvät tavallisesti hakutulosten yläreunassa ennen luonnollisia eli orgaanisia hakutuloksia.

GA4 KÄYTTÖÖN

Google Analytics 4 eli GA4 on Google Analyticsin uusin versio, joka on korvannut edeltäjänsä Google Universal Analyticsin.

Google Analytics ja Search Console -tilit linkittämällä voit saada tarkempaa tietoa sivustosi kävijoistä. Kertyvää tietoa hyödyntämällä voit kehittää sivustoasi esim. sisällöltään kävijää paremmin palvelevaksi. Google -tilit kannattaa linkittää toisiinsa myös silloin, kun käytät tai haluat alkaa käyttämään maksullista Googlen Ads -mainontaa.

Tämän jälkeen mm. Google Analytics -tilille alkaa siirtymään tarkempaa tietoa Google Adsin toimivuudesta.Voit seurata asiakkaiden käyttäytymistä kokonaisvaltaisesti esim. millainen vaikutus markkinoinnillasi on asiakkaisiin, miten mainoksia katsotaan, johtaako se toivottuihin klikkauksiit ja ostoihin/yhteydenottoihin.

Mikäli Google palvelut eivät ole sinulle tuttuja tai sinulla ei ole aikaa perehtyä niiden käyttöön, autamme mielellämme. Käänny puoleemme, niin hoidamme Google palveluiden käyttöönoton puolestasi ja annamme sinulle koulutuksen datan seuraamista varten.